domingo, 7 de enero de 2018

A BUSCAR EL TIÓ 2017










El passat mes de Desembre em van ajudar a recuperar una tradició que feia mil anys(exagerant una mica) que no feia...

Es una tradició catalana....





ANAR A BUSCAR EL TIÓ!!!

                                                        


El nadal, es epoca de familia, d'amics i de felicitat (o aixo diuen)

He pogut compendre aquest any 2017 que tot aixó es posible si tens forces i ganes, cosa que, feia temps havia aparcat, sense fer cas del que la gent i la amiga em deia.

Ella em deia que havia de tenir força i tirar endavant, que havia de fer el pas, EL PAS DEFINITIU!!

Doncs si, vaig fer cas fa molt de temps i vaig decidir fer el GRAN PAS, intentar i aconseguir ser feliç!!


El nadal del 2017 ha sigut molt especial, he conegut a gent que m'ha fet veure que mai s'ha de perdre la familia, ni tant sols s'ha de perdre les amistats, cosa que crec que he herrat, perque no he sapigut conservarla del tot.....


Pero be...

El que volia era que veiguesiu el que se sent i el bonic que es retrobar una gran tradició.....


Ens varem proposar trobar el tió i ho varem aconseguir....
S'havia amagat dins de la Cova  a Vilanova del Vallès, a pocs km del poble a una zona boscosa a on molts infants van anar a buscarlo i crec que si que el van trobar....


Nosaltres varem trobar-ne un de bó ja que ens va rebre amb unes bosses de llaminadures.....jejjeje


 El que hem de valorar en aquesta vida no es lo material sino el significat que te fer coses amb amics o amb la familia.....
Costa molt trobar moments bonics pero segur que aquest moment el recordare sempre......





GRÀCIES PER REDESCOBRIR ALLÓ QUE TENIA AMAGAT DINS!!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Deja aquí tu comentario